Teisipäev ja Kolmapäev 09.04-10.04

Teisipäeval ekslesime jällegi vanalinna tänavatel ja jõudsime hoopis teist rada mööda tööle. Seekord oli kohal kaks uut nägu Ieva ja Marta. Ieva oli varem töötanud 10 aastat Inglismaal ja kuigi ta oli natuke pahur siis sain ma temaga hästi läbi. Marta jällegi oli hästi rõõmus, aga ta ei oska just kõige paremini inglisekeelt. Neljakesti oli küll natuke kitsas, aga tulime hästi toime. Kolmapäeval tuli meiega kaasa Sirje. Ma ei ole kindel kuidas, aga meid juba kiideti meie töö eest. Avastasime ka, et meiega saadeti kaasa valed lepingud mis tähendas, et töötasime terve esimese nädala ilma lepinguteta. Töötasime selle päeva Laura ja Ievaga. Laura on küll hästi rõõmus, aga kuna Ieva oskab hästi inglisekeelt siis ta oskab ka mu küsimustele alati vastata ning töid põhjalikult lahti seletada. Minu jaoks on see väga hea, kui ma tean miks ma midagi teen, aga Andre väidab, et ta räägib liiga kiiresti. Kahe päeva jooksul tegime erinevaid kooke, kreeme ja küpsiseid. Valmistasime ette (lõikusime, riivisime ja puhastasime) ka erinevaid tooraineid teiste tööliste jaoks. Nädal möödus kiiresti ja nüüd on meil 4 päeva aega linna avastada

Kommentaarid